Nagelförlängning vit fransk och turkost



Här har vi Betsy Olivares händer, och som vanligt glömde jag att ta "före" bilder, men såhär blev slutresultatet iaf.
Hon ville ha fina naglar inför hennes bröllop,med vit fransk manikyr och liten dekoration.
Tack för att du ville komma till mig fina Betsy och du har en otroligt söt liten son.
LYCKA TILL på eran stooora dag ...och jag önskar er ALL lycka och att ni får en underbar framtid tillsammans!

Här får du en lyckospark och en stooor varm kram !!

 

---------------------------------------------------------------------------------------------


FÖRE
En kunds naglar,Francisca


EFTER


Kommentarer
Postat av: Sali

Gud vad jag älskar din blogg!! Man får en massa insperation för hur man ska fixa naglarna och så! Uppdatera gärna oftare! =)

2008-08-04 @ 16:38:18
URL: http://www.improveme.se/blog/Salicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0