Naglar inför Uppsala Reggae festivalen

Nu var det dags för Sandra att få naglar igen, från Lila fransk manikyr till reggae nails.
Så här blev det... hope you like them, det var pille pill work indeed.


Först var dom Lila


Vissa gick ju av by accident =P , men jag fixade till dom igen...och nu var det dags för helt nya..


Bort bort bort med det gamla och på med den nya looken..Här har jag filat till the final touch,
och målat dekoration på fyra naglar, det ni ser på bilden är att hon torkar nagelllacket men den
där lilla super praktiska blowdryer,efter det la jag på glans och olja.



  

Kommentarer
Postat av: sandra

dom e gryyyyyyyyymma ..

& me fifän, jag é ju lite klumpig :$

2008-08-07 @ 14:50:22
URL: http://sooulie.blogg.se/
Postat av: Nilufer

OMG !!! SKIIIIIIIIT SNYGGA !! hur mkt kstar d att fixa hos digg ?

2008-12-30 @ 23:59:41
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0