Amatör frisörskan Me myself and I



Ny dag,nya utmaningar,nya krafter!

Idag var det dags att slinga håret på Pamelita,från det att hon haft mörkt,har vi färgat det ljusare och nu var det dags att ljusa upp det ännu ett snäpp.
Det tog sin tid...ett par timmar...det är ju flera moment,folieslinga,färga resten av håret lite ljusare,tvätta ur,massera in balsam,torka och färga igen...tvätta ur,torka, föna, platta och styla..haha
Jag hade något sådär ont i ryggen efteråt...tack å lov att nästa kund skulle fixa naglar,då fick jag sitta åtminstone,men då gick ju värken över till nacken istället.
TYPISKT! man är ju aldrig ifrån arbetsskador...well well...det ingår väl!

"OBS OBS OBS" jag är INTE utbildad frisör...detta är då amatörigt hehe


Före

  
Här har vi redan slingat & tvättat.Nu var d dags för den slutgiltiga färgen att göra sitt...
  
Torka kaoset,föna & platta

 
Final touch a la pamelita style hehe



Slutresultat...ljust blev det iaf...nästa gång blir det ljusare..
=)

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Men gud vad snyggt! Jag vill också ha sådär!!



Erbjudande



Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 21:11:19
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: susan

jätte fint vart håret

2008-07-18 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0