Äntligen Löshår!

Åh! Nu har jag äntligen sytt in nytt löshår, dock inte i 2 olika förger men jag får nöja mig med mörkbrunt sålänge!
Såhär blev det...


Det här är vad som behövs. Håret kostar runt 450:- och det är Human Hair, väldigt mkt hår för bra pris,
Gummisnoddar 15:- & special tråd 29:-


Mitt fluff hår ...


Dela upp håret,gummisnodd sen sy...


Sådär ja, nu sitter allting men det är dags att få det att smälta in,så jag klippte till lite och "vågtånga" det.


Älsklings vågtång!



Fixade till det lite slarvigt med tången...men såhär blev det iaf =)

Kommentarer
Postat av: A

Hur har du sytt in den ? ingen fläta?

2008-07-24 @ 22:09:11
URL: http://andrearaamirez.blogg.se/
Postat av: Anonym

va har du för tång? för den ser inte ut att vara en lock tång utan håret blir mer vågit (: vart finns sånna?

2008-07-25 @ 00:58:57
Postat av: Patricia

oh va snyggt!

2008-07-25 @ 20:55:17
URL: http://shoelover.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0