Dags för löshår igen?



Mitt löshår is all gone now...inte en enda längd har jag...skönt but i really miss it!
Dags för lite change igen...Måste iväg till stan någon gång snart och kika på lite hår...

Jag ska nog inte ljusa upp mitt hår,vill inte förstöra det mer än vad det är..lite slitet!
Så det blir nog 2 olika färger på löshår...en mörk och en väldigt ljus.. så får jag till slingor utan att slita ihjäl hela håret..och så slipper jag tänka på utväxt också!! Kan det bli bättre??

I´ll let you know när det är dags, kommer med före och efter bilder =D

Långt ,vågigt och uppklippt ska det vara har jag planerat so far... vi får väl se vad afro butiken har att erbjuda!!

KRAMAR! & TREVLIG HELG mina kära besökare!!


nooo hairextentions....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0