Före & Efter bilder + video

En av mina kunder,minkära kusin Danisa, hon har snart haft naglar i 4 månader.
Började med förlängning,med tippar..vitt glitter ,sen kom hon tillbaka och ändrade till rosa glitter..vi filade ner naglarna såklart och nu är det inte mkt tipp kvar,nu har vi nästan nagelförstärkning på alla fingrar!HÄRLIGT! Det är så det ska vara!

Här har vi då Danisas naglar 2:a gången hon kom till mig

(Det är dom mörkrosa naglarna med dekoration på ringfingret)
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Här ser ni att hon tappat lite material,dock efter en månad eller mer,och det bästa är att hennes egna naglar blivit långa med andra ord kunde jag fixa nagelförstärkning den här gången

Bort bort bort med material,fila fila fila...

Voila!! slutresultat!!
------------------------------------------------------------------
Här ser ni ett litet klipp när jag oljar och smörjer in hennes händer...viktigt!



Kommentarer
Postat av: sandra

aa jag jobbar :/ slutar inte förns 17.00 du får säga till någon gång när du har tid, jobbar 9-17 månd-fred hela veckan.

2008-07-13 @ 22:00:55
URL: http://sooulie.blogg.se/
Postat av: Nichol

Du är så jävla grym på det du gör! ¨Måste fråga jobbar du på någon salong eller liknande, om jag vill göra naglarna hos dig hur ska jag få tag på dig och vad går priserna på?

Puss & kram Nichol

2008-07-13 @ 23:21:34
Postat av: petrich - me gossip and fashion

var bor du?! jag vill ha!

2008-07-14 @ 03:25:07
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0