Frågor & SVar om Löshår och annat

Hej alla glada! Hur mår ni?
Är det inte helt underbart att solen ÄNTLIGEN tittar ut och värmer,skönt skönt skönt,det här är vad jag kallar sommar.
Hur som helst, jag tänkte svara på lite frågor jag fått angående löshår och vågtång.



Vi börjar med tången, det är en Vågtång från Obh-Nordica...Som sagt det är ingen locktång utan den ger ett fint reultat av vågigt hår,precis som ni ser på bilden ovan.
Ett mycket bra köp,den här mackapären hittar du på ONOFF, ElGIGANTEN eller Clas Ohlsson och kostar runt 350:-




Sen har vi löshåret.

Yess, jag syr in längderna, men flätar INTE först, mest för att jag tycker att det är obekvämt.
Så jag använder mig utav speciella små gummisnoddar som jag fäster håret med och sen syr jag in,jag försöker att ha så lite gummisnoddar som möjligt, och har oftast på dom 2 första längderna på bakre delen av huvudet.

Resten av längderna syr jag oxå in men Utan snoddar, där gör jag som en liten toffs med tråden som jag syr in löshåret med ,alltså syr jag på mitt eget hår först så det blir platt och som sagt sen syr jag in längderna, Eller så kan man ju använda Clips, det är smak sak =)

Det finns en hel del metoder på hur man kan förlänga hår, men om jag själv får välja så föredrar jag löshår i trensar.. alltså som jag har nu, längder... det håller länge speciellt om man tar hand om det och så skadar jag inte mitt hår lika mkt... dessutom tar det inte 4-5 timmar att sy in det.

Vad tycker ni?

Säg till om ni blir intresserade och vill ha mer info ....

Hör av Er till mig för bokning...

KRAMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Vad duktig du är! vill också kunna göra så.. :)

2008-07-27 @ 19:34:33
URL: http://shoelover.devote.se
Postat av: A

Bara en fråga, kan du vara mer specifik när du säger att du gör en tofs i mitten sen du börjar sy ?

2008-08-06 @ 18:39:39
URL: http://andrearaamirez.blogg.se/
Postat av: Naatys

vad tar du för att fixa naglar & löshår?

2008-09-01 @ 18:22:14
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0