Påfyllning & ny look på Pamelas nagelförlängning

Hej alla därute!
Nu har helgen gått sin väg med vila,lite fest och inte minst lite jobb...såklart!
I fredags hade jag fullt upp med naglar,kusinerna behövde nya naglar ..eller rättare sagt påfyllning...
Detta var då Pamelas naglar för mer än en månad sen...hon ville ha förlängning med turkost som fransk manikyr.

(klicka på bilden för större format)
Turkost glitter
--------------------------------------------
Ok,och nu var det då dags för nytt,det blev grönt glitter istället.
 (klicka på bilden för större format)
Här har jag tagit bort det mesta för att sedan kunna applicera nytt
-----------------------------------------------
  (klicka på bilden för större format)
Slutresultat, Nagelförlängning med grönt glitter + blomdekoration
------------------------------------------------------

Vi lyckades filma lite kort när jag jobbar , såhär kan det då se ut...



Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vad fint, med det gröna glittret! Nu blev jag avundsjuk :)

2008-07-14 @ 12:47:17
URL: http://sugafall.blogg.se/
Postat av: Nilufer

ååh vad fint ! lycko pamela som har ksuin som dig ;) jag känner henne

2009-01-05 @ 18:10:46
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0