Some changes

Då var det dags igen! Changes, yes i need some changes.
Jag måste ha fått "arbetsskada" eller liknande för jag tröttnar på allt hela tiden, då menar jag allt som har med hårfärg,klippning,naglar,makeup å göra...allt. Jag gillar variation och jag är inte så rädd längre för att testa nya saker.
Självklart har jag mina gränser,jag färgar inte mitt hår grönt precis men ni förstår.

Just nu har jag kommit in i en period då jag verkglien har tröttnat rehjält på allt,så förändringen för idag fick bli klippa lugg!!! GOSH, i dont know about that, jag kan gilla det i någon dag och sen vill jag ha långt igen..men men nu är det gjort iaf...vi får väl se vad jag får för mig att göra mer för kul..



Lugg lugg lugg... nu får jag inte ångra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0