Goodmorning!


Morgonkaffet är ett måste som ni ser,det här är jag every morning!
Ett gott kaffe med knäckemacka gärna , för det är ju VIKTIGT med frukost hörni därute.
Vi måste lära oss att börja dagarna stabilt, utan frukost blir vi sega, svaga och på dåligt humör!
Ät och känn efter skillnaden, drick vatten också! Very Important!
(jag vet kaffe är inte bland det nyttigaste som finns men jag håller mig till EN kopp om dagen,thats it)


 förtäääskiga naglar med utväxt och en massa lim,jag har varit lite lat med mina egna naglar så nu vart d dags att ta bort och fixa nya!

 Det ser ju lite ofräscht ut när man tar bort allt,men nemas problemas,sen säger man bara sim salabim och så *poooofff*

 Ah, okej da inte riktigt bara sim sim salabim, det kräver ju lite mer jobb än så hehe men nästan..

 Sådär ja, så kan det bli! Men,tyvärr måste jag erkänna att jag är väldigt missnöjd med själva glittret. man ser det knappt men i burken är det enhelt annan färg, riktigt fin aprikos färgat glitter men icke sa nicke, så ville det inte bli på mina naglar, =( äsch det får vara så ett tag, man kan ju alltid fixa och trixa med nagellack. =)

Marisel hittar alltid en lösning till allt, eller nja det mesta iaf !! i do my best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0