Hmm vågar man?

Var förbi min garderob för några dagar sedan och hittade ett och annat.
Det är ju sjukt att man har så mycket kläder och ändå väljer man att ha på sig Samma sak varje gång, man har liksom 5 favorit outfits som man pendlar emellan. NOT GOOD!! vi kan ju bättre än så, felet är bara att vi inte vågar testa på nytt.
Det blir oftast at tman vågar sig på det mesta inom 4 väggar men sen när det väl gäller att gå ut så springer man tillbaka och TJOOFFF så var man ombytt och klar med samma gamla visa. *skakar på huvudet*

Så Ladies, this time is our time to gloow so Try it on and make a change 4 your own good.
Tro mig det kommer att kännas bra, du kommer att trivas i det så småningom, men inställningen måste komma från psyket först =D

Mår du bra från början och är bestämd så Lyser du upp, annars är det ingen idé, STAND UP!!!

GO FASHION!!!!!



Gör som "Carrie" Våga, men den här kvinnan klär ju i allt...... nästan!



Det här var det Jag hittade iaf, Super coolt men jag vette fasiken om jag vågar , kanske med ett par leggins.
(kameran har ju reducerat en hel del av den starka färgen så den är ju skrikigare än såhär )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0