Ont i ryggen efter jobbet-jobbigt!

Så , nu har jag jobbat klart för idag, min sista kund har precis avbokat,synd men skönt, har ryggvärk!
Idag har jag jobbat med naglar och hår.
Tänkte lägga upp lite bilder på det . Det tog liiite längre tid än väntat,anledningen var att min kära kusin till kund hade precis limmat till naglarna så dom satt ultra bra trots mycket utväxt! Men det gick  *puuh* Dom vart faktist riktigt coola, Hon gjorde förlängning med rosaglittrigt fransk manikyr samt en lite mer vågad dekoration på ringfingret gjort av gelé.

Såhär såg dom ut när jag väl filade bort gamalt material



Slutresultat :



Mina cerise rosa naglar & kundens rosalila naglar



Efter naglarna var gjorda gick vi över till min amatör frisörstol.
Hon ville tunna ut håret (hon har riktigt tjockt tjockt hår) och så ville hon ha uppklippt,med lite lugg.
Såhär blev det, synd dock att jag inte har före och efter bilder!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0