Jobba jobba jobba




Usch da, måste jobba och jag känner mig svag, inte bra..kommit in i en "aaattjoooo" period, NOT funny.
Men men idag är det Hår , makeup och naglar som gäller, en kund som ska på bal.
KUL!!

Hon har önskat Hollywood lockar, vi får väl se hur det blir...(hon ska tydligen ha en hallonröd klänning,FINT)
Kommer med bilder lite senare =D

Puss och kram!!! UT och njut av d härliga vädret och DU...
 kom ihåg att inte missa veckans hetaste fest NU på onsdag...
Kika på inlägget nedan ... Club Dembow firar 2 års anniversary ... med en massa dj:s och uppträdanden!!
DONT MISS IT!!!!!!!



Hör av dig gärna här, lämna en kommentar!

VI SES!! // M

Kommentarer
Postat av: estefani

allo (: undrar vart man göra sina aglar hos dig? här i sthlma eller?

2008-06-09 @ 15:46:34
Postat av: psilla

var det inte 18års gräns på dembow förr ?=) har för mig dt

2008-06-09 @ 15:58:15
Postat av: Marisel Artistry

Svar till Estefani :



Yess, du hittar mig här i sthlm, har du facebook så adda mig gärna där eller maila mig på : [email protected]



Svar till Psilla :

Hej psilla, du har helt rätt där, det har varit 18års gräns lite till och från, beroende på lokal osv, Olika regler på olika ställen

Men vill du ha mer info får du gärna gå in på klubbens hemsida som är : www.dembow.se

eller maila till : [email protected]



Hoppas du har åldern inne till nu på onsdag iaf , det kommer att bli stort!!



Kram på Er

2008-06-10 @ 00:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0