Klippa , färga , klippa, färga...

Oj Oj idag har jag använt saxen för fullt.
Dagen började med attt den yngsta kunden av alla ville klippa sig ( eller rättare sagt, d va nog vad mamsen önskade) hehe
Lilla Liam, SÅ söt, han e ju bara 1 år och 4 månader, men d gick väl heeelt okej, han vart fin ooch inget öra vart skadad hehe, jag klippte till mig själv i fingret dock, men men det ingår om man är amatör frisör som MOI..sålänge jag inte skadar kunden så är d INGA problem kompis.

Well, efter lilla liam var d sandras tur , hon ville färga till mörkare, sen var d min tur å f'rga Mitt hår, där emellan fick pappa hoppa in och klippa sig, så ja, ni kan väl räkna ut hur Min rygg mår just nu... Aaaauch!!

Kommer med lite bilder senare, nu måste jag fixa å trixa med mitt löshår.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0