Leopardmönstrade skor



Är dom inte snygga? WOW säger jag bara!

Djurmönster i sig kan lätt bli lite för mycket i mina ögon, det blir lätt att det övergår till "trash" gränsen om det inte kombineras rätt. Jag har väldigt svårt för sådana mönster i btxor eller leggins till exempel, eller plagg överhuvudtaget i den stilen. Men själva mönstret kan ju vara snyggt, men svårt att bära på själv.
Däremot gillar jag leopard mönstret, hur fint som helst speciellt om man har det i små detaljer, som tex en scarf eller skor. Som dom jag visar här =) dom är ju super läckra, fin tunn klack och väldigt tuffa men samtidigt med en känsla av elegance!
Skorna är dock från Spanien tyvärr ladies =( jag vet, så typiskt... allt som e fint är inte här ifrån!!
Sorry, men det finns säkert något i liknande form här också ska ni se , något dyrare kanske men men ...

KRAMAR!!

Kommentarer
Postat av: A

Snygga!

2008-06-27 @ 19:18:43
URL: http://andrearaamirez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0