Marisels färgstarka sommarmode

Sommar modet i år är spektakulärt!! Den innehåller alla regnbågens färger och inte minst neonstarka nyanser.

Vad har du samlat på dig i din garderob i sommar?? Titta igenom alla dina gamla kläder och våga mixa och matcha upp till dagens mode, tro mig allt från tidigare år kommer mer eller mindre tillbaka.

Blommigt är också något som är inne, jag ska vara ärlig och säga att jag är tyvärr inte så förtjust i blommiga plagg MEN det finns ju undantag, ett långt linne med stora färgstarka blommor kan vara helt okej till neutrala jeans eller leggins och enfärgade pumps. Så allt handlar egentligen om att kunna matcha rätt.

Precis som med smink, visst kan man kladda på med mkt sålänge man gör det rätt.

SÅ, här kommer jag att visa lite av det som jag har fyndat och hittat i Min garderob.


 
Grönt grönt grönt, jag var tveksam men den här är superfin.
Outfit:
Lång grön tajt topp från Gina Tricot ,som jag har matchat med svarta leggins,svarta pumps & svart tjockt bälte.
Smycken:Jag ville att det skulle hända något mer med den här outfiten så för att matcha mina naglar som är i cerise rosa valde jag örhängen i samma serie.
 Makeup & Hår :bronze samt guld nyanser runt ögonen, eyeliner och stark rosa läppstift. Håret fixade jag med plattång och enkell mittbena.


 
Rosa!!
Outfit:Det är nog dom flestas favoritfärg har jag märkt, det är verkglien inne.
Den här slappa tröjan är också från GinaTricot.
Samma sak här, matchat med svarta leggins, kort svart kjol(den är från 90talet H&M) svart bälte och svarta öppna högklackade skor.
Makeup & Hår: som ni kanske märker så älskar jag bronziga nyanser, så återigen, mkt bronze men den här gången med lite grått på ögonlocket, och en ljusare variant av rosa läppstift.
Jag gjorde inget speciellt med håret, mer än att ruffsa till det lite, passar bra till den slappa tröjan.
Smycken: Svarta örhängen från h&m samt svart armband fr Chile


Outfit : Här valde jag att visa blusen bara, hittade den i min garderob av en slump och vart helt förtjust i den.
Den är från förra vår-sommar h&m kollektionen



 
Outfit: Grå "hängsel klänning" från Gina,matchat med svarta leggins,linne och bälte. Det går bra att ha utan bälte också, men den var lite för stor på mig så det såg inge vidare ut. Och jag vet det ser lite trist ut i dom här gråa nyanserna men jag piffade till det med leopard mönstrade pumps (från spanien tyvärr)
Smycken: smycken i guld och glitter .
Makeup & Hår: Sotade ögon i svart och guld, bronze puder och Rött rött läppstift.
För att bryta lite mot min 2008 outfit ville jag ge håret lite av 70tals känsla, utsvängt hår. Valde dock att göra det på framsidan bara (hade inge ork till hela håret,sorry)

Kommentarer
Postat av: A

Den gröna å den rosa outfiten var ju bäst!

2008-06-27 @ 19:21:35
URL: http://andrearaamirez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0