Vila i frid Ruslana Korshunova (modell)



Jag satt och bläddra igenom nyheterna medans jag drack upp mitt kaffe tidigare idag och så får jag syn på att ännu en stjärnmodell har avlidit.
Det händer så mycket hemskt i världen att jag mår nästan illa själv.
Ruslana Korshunova hann bara bli 20 unga år, kan ni förstå??
Och det sägs att hon begått självmord,hon föll från 9:e våningen på Manhattan i lördags.
Inget tyder på annat brott hittils men polisen undersöker fallet.
Fönstret hon föll från hade ett säkerhetsnät men det var uppklippt, HEMSKT! Enligt hennes bekant var hon hur glad som helst och hon förstår inte själv varför hon fått för sig att göra något sådant.

Jag säger bara Vila i frid Ruslana, änglarna tar hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0