Can´t sleep

Usch, kan det bli värre än såhär?
Jag kan inte sova and its very late , det roliga är att jag är helt slut egentligen.
Jag somnar, sover i en halvtimme, och sen är jag helt klarvaken, somnar om, vaknar osv osv...så har det varit i snart en vecka. Så mig vill ni inte se på ett bra tag i alla fall, jag har så mörka ringar under ögonen så det räcker till Alla.

*gäsp*

snart måste våran lilla busunge Liam vakna, för han ska åka iväg med sin mamita till Peru!
Åh d kommer att vara så tooomt hemma utan Pluttiseeen! gonna Miss U!!!



Bästa och gladaste Bebizzen!

well godnatt på Er och god morgon till Liam, ha en trevlig resa och gör som mamma säger!!

BESOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0