just another feeling ...

image73



Jag tror att jag har hittat en vän...
som lyssnar, som tillåter mig att uttrycka mig precis som jag vill, without any kind of judgement. . . det känns tryggt att jag funnit Dig my dearest, the "writing".

Det är otroligt härligt att skriva ner allt man går igenom, good as bad. Det är min lilla "terapi" och det hjälper en hel del. Att skriva ner allt får en att känna bekräftelse, man bekräftar för sig själv, det kan vara en tanke, en känsla, ja precis vad som helst.

Ibland kan det vara svårt att prata ut och det är inge fel med det, men jag tror att det kan ändå vara viktigt att kunna hitta ett sätt å få ut allting på.

Jag har hittat mitt i alla fall...

Det har varit en konstig vecka, en vecka med blandade känslor och tankar.

Jag blir helt förvirrad, but it still makes me feel so sure in some kindof way.



Pain, det har vi nog alla gått igenom nån gång i livet, men ingen är den andra lik, they sure have something in common but the hurting is different.

Viss smärta tar längre tid att komma över än andra.

Yess, det är svårt, att ta sig ur är inte enkellt, speciellt inte om man känner sig ensam, det är man ju inte egentligen men det är lätthänt att man låser in sig så fort något känns jobbigt.

Man flyr...




I have all this questions in my head i just can´t delete...

Varför måste man utsättas för svåra situationer för att inse vissa saker, i det här fallet en känsla...

Är det rätt eller fel att "ge upp" något när man egentligen inte vill ?
Varför är det lättare att fly istället för att stanna och kämpa ?

Eller är det kanske meningen att allt detta ska ske, får man göra misstag och ångra sig ...?

Är det ett misstag??
Jag vet inte, men det är otroligt när en känsla är så Stark att den talar ÅT dig, en känsla kan plötsligt bli dina händer, din vilja, ditt hjärta , ja i princip hela Dig, en känsla som är äkta can make a big differens.

Men det gäller att ändå acceptera sig själv i en svår process, att ta emot verkligenheten och göra något åt saken...

Realize what truly means something to you...

Det är svårt!


But my biggest question is :

" Is it right to be without the one you Love because things aren´t working out "perfect" ?
" Is it the right decission eventhou it doesnt feel right?"

- I guess time will tell ...


 until then :  Im officially missing you!!  ( i guess its not a crime )


image75


Kommentarer
Postat av: Antonia

mitt i prick! dessa frågor är så svåra att svara på.. en utav livets gåtor.. =(
krya på dig /Ant

2008-04-13 @ 15:04:39
URL: http://desiredchili.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0