Married 2 music

Vad vore vi utan musik?

Det är så mäktigt, på alla möjliga sätt! i alla fall för mig, med musiken kan du känna allt från glädje till sorg och man kan dela den med andra, bara det är mäktigt.
Av att bara en låt, blir speciell plötsligt för att den fick dig och känna något , det finns inge bättre än när en låt skapar Connection mellan Dig och en annan person som kanske betyder mycket för Dig, man känner något gemensamt .  Är det inte underbart ?
Det finns låtar som ger mig så mycket krafter, det är helt otroligt what it does 2 you!

Jag lyssnar på lite av allt möjligt, men jag måste ändå erkänna att jag är lite av en såndär "slow jamz" freak, men d fina i det är att jag inte alls mår dåligt av det, snarare tvärtom, sån typ av musik ger mig oftast tröst när jag behöver det, eller så kan jag bara sätta på en av mina "marisel mix" skivor och bara rentav NJUUUUTA.
Det finns ju inge bättre än å städa med musik till exempel, HÖGSTA VOLYM ska det vara också, annars kan man lika bra vara utan!
Mycket bas och så ska man sjunga till, skriiika om man måste! LOVELY!! try it, tro mig det funkar, man mår sååå bra!!
Du väljer själv vilken skiva du vill lyssna på, det går ju i perioder! Ibland är det slow jamz som gäller för mig vid städning eller så ska det vara SALSA!!! hmmm, gosh... så härligt!
Salsa har så mycket glädje i sig att man vill bara dansa med dammsugaren =D.... nästan! om man inte har en partner såklart! =D men då gäller det för dom att hänga med!
 
Ah , musik musik musik! just nu är det mycket alicia keys som gäller för min del, she´s the greatest! so talented...

Så, vi avrundar lite, jag har massor med annat som är Close 2 my heart, this is a part ov it! a Big part ov my heart =D

Musiken får mig att leva, thats all i can say !!!




image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0