Sick again? ...

image83

I don´t understand!


Plötsligt ligger jag här i min säng ochkan knappt röra ett finger, jag känner mig Otroligt svag och Yess, då var man här igen ... Jag är ju SJUK ... *so not surprising*
Men jag trodde helt ärligt att det här hade ett slut, nångång, im guessing is Not this time.

För bara 3 veckor sen var jag så sjuk att jag tappa hörseln Och balansen, hur kul är det på en skala 1 - 1984984 ?

Ja men så blev ju jag frisk allt eftersom, skönt, But it appears 2 me att jag bara fick en kort semester... now im Back 2 work again, och gör det jag kan göra Bäst... vara SJUK... !!
Why? det är inte som att jag sprungit runt NAKED ute....

Den här gången är det dock inte hörseln... utan det är Rösten, och hög hög feber såklart!!
(fattar inte varför ja sitter och skriver det här nu när det egentligen bara gör saken värre.
Men men nånting måste man ändå få roa sig med... en liiiten liten stund i alla fall..

blir helt tokig av att bara ligga och må piss...

ooh well.. måste nog avrunda d här nu...my "fridge" is calling... och ber mig att stoppa in huvudet där i några timmar...

man kan inte ens sova när d gör så ont.... Ussssch!

Vi får väl se vad jag blir för sjuk Nästa månad... magen? ögonen? .. ah time will tell...

Stay tuned....

Gonatt and please somebody , send me an Angel to heal my paaaiiiin...


Kisses ... *akta så ja inte smittar ner dig*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Godnatt! :) ♥

2008-03-26 @ 01:53:06
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Caroline

Ohh, super kul blogg ju :) hit kommer jag garanterat titta in fler ganger!

2008-04-24 @ 03:49:30
URL: http://taboush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0