This is Marisel





Hello hello there people!

Yes,u´re right, im new, a beginner..
So, lets start with some introducing ..
Andrea Marisel är namnet och ja, vart ska man starta ...Jag är ju sämst på det här,prata om sig själv,gosh please help me out here...
Vad vill ni veta? mer än att jag är mänsklig.

Okej, det är sent och jag är trött ( just have 2 admit that ) ...
Låt oss börja med det viktigaste i alla fall, varför finns jag här hos Er?
Att blogga står inte riktigt på första plats på min prioriterings lista, men tack vare min kära Zändra ( brorsans flicka sooulie.blogg.se ) så finns jag här just Nu, damnit!
Måste erkänna att jag anstränger mig vääldigt mycket just nu, så Sandra, jag hoppas att du är stolt över mig nu!

Well, lite om mig som Ni därute möjligtvis kan ha nytta av , så kan jag tala om att jag är diplomerad Make Up Artist

Min utbildning :
Make up inom skönhet / scenmakeup och tv/film make up.
Förutom sminkdelen utför jag även hårstyling,enklare håruppsättningar och hårförlängning.
Jag har arbetat med ett flertal duktiga fotografer samt modeller och artister.



Jag jobbar även med naglar ( UV - Gelé )
Nagelförlängning / Nagelförstärkning

image5

Jag kommer verklgien att göra mitt bästa för att hålla Er update när det kommer till Naglar och allt inom Beauty som jag jobbar med.

Men Nu måste jag tyvärr lämna det här i några timmar, cuz i really have 2 catch up some ov my beauty sleep,.

Det är en ny dag imorgon , en dag med Nya krafter och nya utmaningar!
So Good Night , sleep tight and dont let the bedbugs bite , and remember : Live life, Now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0