Här hittar du hudvårdsprodukter?

Till alla därute som undrar, vart köper man bra hudvårdsprodukter?

Njaa, som vi alla vet är Smaken som Baken som det sägs, den är ju "delad"  såå vad som är bra och mindre bra är helt upp till en själv.
Det som är bra för Mig kanske inte är liiika bra för Dig, men mina rekommendationer delar jag gärna med mig i alla fall så får ni absolut testa er fram, eller hur? ;)

Då kör vi, Jag måste faktiskt erkänna att jag köper mesta dels av mina hudvårdsprodukter på Yves Rocher, jag tycker att man hittar det mesta där, to all kind of skin types, dessutom älskar jag deras presentation av produkterna, dom har bra erbjudanden, mycket bra priser och man får helt enkellt lust att komma tillbaka varje gång.

Där har jag hittat mycket som innehåller Kamomill (som jag har rekomenderat ) och där hittar ni produkter till för män aswell.
Take a look : http://www.yves-rocher.se/control/main


Yves Rocher´s kamomill produkter : http://www.yves-rocher.se/control/keywordsearch
 

Annars finns ju alltid Apoteket, där har dom också ett och annat.


Hope you´ll find what you´re looking for!!

KRAMAR

/ Marisel Artistry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0