Nagel Marmorering

Idag har jag gjort ett och annat, avslkutade lite buissnes papper och fixat och trixat med naglar, idag blev det marmorering.
Kul!

Såhär gick det, vad tycks?


Nu hade ju jag inte alla färger hemma tyvärr, har bara i röda och rosa nyanser,resten finns på jobbet.
Men men alltid nått  ;) eller hur, sen kan man experimentera sig fram bara !!

    Kladd!!

 Lite glitter som extra effekt ;)





Här valde jag att fylla i tomrummen med guld och rosalila glitter, det ska inte riktigt se ut sådär,menmåste vänta tills det torkar helt så jag kan få bort lite glitter och få till lite skarpare linjer, sen avslutas det med topcoat såklart.
Men fler bilder dyker upp sen, another day.

Nu måste jag vila ögonen och nacken, har otrooligt ont, usch blä och imorn ska det jobbas, hoppas det går öveer annars blir det tufft!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0