I know I know FÖRLÅÅT!!

Jag vet jag har varit sämst med bloggen, båda bloggarna, har bara haft väldigt mkt för mig och fått prioritera annat, Förlåt men tro mig jag får ju dåligt samvete hehe... usch fy fyy på mig!!!
Men vet Ni vad... Jag har precis köpt en del nya produkter!! yeeeeeeeeiiii

Gelé såklart, har knappt ngt kvar, så basics för tillfället är ett MÅSTE!
MEN nu har jag beställt hem Nail art penslar =D äääntligen och så har jag beställt Nail art kit, stamping kit!!
Ni vet sånna där med brickor och special lack... jag  har dock beställt ett litet kit, vill ju självklart testa den först få se om den är så bra som det sägs...KUL jag bara Längtar tills jag får allt!
Men jag har inte ens köpt hälften av allt jag måste ha, =( usch jag får ju ont i magen bara av att tänka på hur mycket pengar som går åt, speciellt när man itne har dom pengarna, men oh well.. det lösser sig, ALLTING löser sig bara man vill och kämpar, eller hur??

titta här nedan, det här är stamping kittet:



Lite sånt här kul kan man göra ... spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0