Tack till Dig Isabella

Det är så härligt å höra när folk gilllar mitt jobb, kul att ni vill ha min hjälp och att ni hjälper mig med reklam.
Tack till Dig Isabella, gick precis förbi din blogg och jag blir ju bara glad av att få se så fina rader om mig hehe
Kul att du kom till mig och du är mer äön välkommen tillbaka, det var naglar och nu blir det hårförlänging.
You gonna love it... i promise , cuz I do!!

Här har ni Isabellas blogg : www.bellalicious89.blogg.se

Tack för dina fina ord, dom uppskattas!!

KRAM!!!



/ Marisel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du ta och uppdatera lite oftare :)

Skulle vara roligt med lite hudvårdstips!!



KRam på dig!

2008-10-21 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0