2:a dagen på salongen

Igår var det min andra dag på salongen och det gick bra, fixade chefens naglar och lyckades övertala henne att göra annat än vit fransk manikyr, med andra ord så fick jag "friia händer"
Så, jag bestämde mig för att ha rosa glitter som fransk manikyr och dekorationer...såhär blev det =)
Tyvärr har jag inga före och efter bilder , men hennes naglar var "katastrof" döremot hade gelén hållt i mer än en månad . Good!





Sen ville en av elevfrisörerna ha löshår, so i did my thing =D


Först skulle det tvättas såklart


Hår och allt som behövs


Hennes hår FÖRE


Här har jag sytt in 4-5 längder, 2 olika färger...nu ska d bara klippas....


här ser man lite tydligare dom olika färgerna


Och så slutreslultat... (jag klippte inte håret dock ,utan en av frisörerna)

Kommentarer
Postat av: beundrare ^^

Älskar ditt jobb! Jag skulle också vilja fixa mina naglar hos dig du är verkligen skit duktig på det. Men tyvär så är jag servitris och får inte ha någon rolig färg eller alldeles för långa naglar =( suck



Men de hindrar mig inte för att skaffa långt hår kanske.. två frågor bara använder du äkta hår? och hur mkt kostar det?



Oj här kommer det en till fråga oxo eller rättare sagt en lite request, kan inte du visa os hur du lägger din concealer?? Det blir så fint på dig!!



XoXo Missy

2008-09-24 @ 12:11:22
URL: http://missyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0