Mina naglar



Jag kände att det var dags att piffaa till mina naglar och eftersom jag inte orkar byta gelén så körde jag enbart med nagellack,d funkar ju lika bra,det är bara att måla på materialet.
Jag filade på naglarna lite då dom har väldigt mkt utväxt,limmade runt lite och lackade,



Jag börjar ju självklart alltid med en base coat så det skyddar,annars kan det bli missfärgat,speciellt med starka färger,och den här gången var jag sugen på rött =)
Så : steg 1 : ALLTID basecoat
        steg 2: Färgnagellack
         steg 3 : top coat,så håller lacket bättre...väljder du att ha dekoration på naglarna så ska ju det naturligtvis göras innan top coaten är på .LYCKA TILL!!!


Själv valde jag att leka lite med penslarna och såhär blev det...



Titta inte på all färg jag har utanför naglarna hehe,jag hade inte hunnit göra rent där än...men d ingår att bli kladdig när man målar naglarna,eller hur???


Kommentarer
Postat av: A

Hej Andrea, har en fråga, det är så här att vi i skolan har ett skolarbete, ett projekt och vi i min grupp har valt att göra ett mode magasin, och jag undrar om vi kan annosera att du gör naglar och ta lite bilder från din blogg, och dina smink tips ? vore jätte kul om du ställde upp :=)

2008-09-12 @ 20:14:00
URL: http://andrearaamirez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0