Seg efter en halvseg dag på jobbet

Kom till jobbet och det var dött, hehe
Inte ens frisörerna had emkt å göra idag men oj oj vad vi skrattade, haha man blir ju hel knäpp i huvet när man är rastlös och vad man än gjorde var skojjigt...
Köpte MER GODIS idag fr video butiken, fasiken, den där video butiken är inte bra för mig ELLER samhället...det är FÖR billigt och man äter bara mer och mer och mer...
Äsch, d är gott. Och den här gången var jag faktiskt duktig och handla lite mat som jag tog med.BRA DÄR!!
Well, segt men imorn kommer jag att ha fullt upp från början till slut, från att jag vaknar till sent på kvällen så jag ser fram emot det....jag välkomnar ryggvärken dock, och det ser jag INTE fram emot ! MASSAGE tack!!

Härkommer lite bilder fr idag.


Yes, bordet som tog mig 540694983 år å montera haha tack vare den elektriska dumma skruvmejsel mackapären.
Som vägrade fungera normalt!


Some of my colours...




Jaa, man kan ju alltid fixa och trixa med sina egna naglar medans man väntarin kunderna


Det blev blålila nagellack, första gången jag har ngt sånt,men man måste ju våga och testa med olika saker eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0