Tack till alla därute...

...som ger mig så mycket kärlek och hopp!

Ni är så fina med era fina kommentarer, det värmer en hel del och man får bara lust att fortsätta kämpa.
Jag ber så hemskt mkt om ursäkt för att jag inte varit så aktiv med bloggen, men det är mkt som händer just nu,haft fokus på jobb och annat men så är det ibland.
Man måste prioritera , men självklart glömmer jag inte bort Er, tro mig jag får dåligt samvete när jag vet att jag inte har bloggat på flera dagar.
Ibland hinner jag bara att lägga upp bilder, hoppas att det ger nånting iaf, but i promise to give you more.
Det finns MASSSOR man kan skriva och tipsa om...

Kom gärna med tips, frågor, önskemål så blir det lite lättare för mig!!!
Jag skulle uppskatta det väldigt mkt.

Tack alla glada Ni får en stoooor varm kram from MEEE!!

GLÖM ALDRIG att kämpa för det DU vill, Ge inte upp, kämpa in i det sista trots alla motgångar...jag lovar att det ger en hel del.
Tro på dig själv and listen to the magic words out there...för dom finns, i promise!

KÄRLEK!!


Kommentarer
Postat av: JenniTa

Hej Marisel =)

Nu har ja hunnit kolla igenom din blogg

o jag måste erkänna att du e super duktigt på

d du gör!



Jag blev mkt interesserad av hårförlägningen och naglar så skriv gärna till mig vad du har för priser på d så ser jag framimot o komma till dig!

Mvh/ Jennifer

2008-09-29 @ 19:32:50
URL: http://kevinsmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0