Glittriga naglar med rosa fransk manikyr

Något jag gör väldigt ofta är att lacka mina naglar.
Nu är mina naglar långa men jag har självklart förstärkning på dem, denna gång med glitter Gel.
Men eftersom det tar tid och det går åt mkt av mina produkter när jag gör naglar så försöker jag att undvika det så mycket som möjligt.
Jag fixar dom med Gel en gång, sen fixar och trixar jag med olika nagellack istället, lika bra, och mycket dekorationer.
Så denna gång, bytte jag från den gamla röda färgen jag hade,till rosa fransk manikyr istället.
Såhär kan det se ut.



Här är mina naglar lackade med rött nagellack, gammalt och slitet på bilden.


Tog bort och såhär såg det ut under det röda lacket.


Och såhär blev det tillslut.Rosa fransk manikyr.
Fiffigt va ? =D Det går om man bara vill och orkar, använd din fantasi... detta kan du göra hemma absolut.
Gillar man att andra ofta så brukar jag rekommendera att göra naturellförlängning och sen får man antingen komma till mig och lacka nytt varje vecka elr om man väljer att göra det själv  hemma såklart . =)
Try it!


Lycka till!

Vi får väl se vad det blir för färg och roligt Nästa gång... Tips någon??


KRAMAR! / Marisel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0