Löshår med Clips

Här har vi Cecilia som önskade få längre hår.
Tyvärr har jag ingen FÖRE bild så ni kan se hur långt hon egentligen har, men jag kan ju berätta att det är lite längre än axlarna och väldigt tunnt.
Vi valde att förlänga med Clips metoden.

Clips metoden

Enkellt och perfekt om man vill vara lite extra fin inför festen.

Med Clips kan du sätta in och ta ut löshåret precis hur du vill och när du vill,detta innebär att man syr in clips på trensarna,testar in det på olika sätt tills man hittar en fin och naturlig look.

Det sliter inte på håret lika mycket.





Här har kunden 3 rader med hår,och dubbla längder,med dubbla ger det en tjockare och fylligare känsla.
Här har vi inte klippt till något än.


Här klippte vi in det lite, så att det smälter in i hennes naturliga hår.
Med lite fix och trix blir resultatet ännu finare, speciellt om man fönar eller lockar det.
SUPER!
Hoppas du lyckades med dina lockar till festen sen söta du =)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv: Hihi varsegod :) Jag säger till så fort jag har pengar till det, Kram

2009-02-09 @ 15:50:51
URL: http://kkarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0