Lösögonfransar



Alla önskar vi långa eyelashes eller hur?
Men tyvärr har vi inte alla den turen,men allting har en lösning.
Det är inte mer än underbart att vi kvinnor är kvinnor, vi har ju lösning till det mesta.
Det vi kallar för "FUSK"... wonderfull, jag älskar fusk, till en viss gräns såklart.
SÅ EYELASHES! Antingen väljer man hela lösfranskar eller enstaka, det går bra vilket som, allt är beroende på önskemål.
testa,det är inte så svårt om man bara övar och får in tekniken.
På klippet nedan får ni tips på hur ni kan göra det.
LYCKA TILL!




Kommentarer
Postat av: Clara

Du är verkligen jätte duktig!

Är dt någon åldersgräns? På vissa ställen måste man ju vara över 18 för att få göra manikyr mm.

Min mamma vill nog också komma och få sina naglar gjorda, ska prata med henne. Hör av mig, besito! =)

2009-02-09 @ 19:56:40
URL: http://gatiita.blogg.se/
Postat av: Clara

Du är verkligen superduktig! =)

Är dt någon åldersgräns? På några ställen måste man ju vara 18 eller nått sånt /=

Hör av mig, besito!

2009-02-10 @ 18:23:08
URL: http://gatiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0