Madelenies Naglar (nagelbitare)

Här ska ni få se en variant på nagelbitare.
Jag brukar rekommendera att man gör dom relativt korta första besöket, och helst naturliga eller hellackade, alltså ingen fransk manikyr då det inte ser så naturligt ut (enligt mig) det finns inge värre än att ha mer av det vita än själva nagelbädden.
Alltså menar jag att första månaden gör vi dom korta, och gärna så at tman kan lacka dom helt, sen nästa besök då nageln blivit längre så kan vi köra på franskt. Tro mig det ser mkt bättre ut =) Det är itne heller bra att göra dom alldeles för långa från början, speciellt inte om man är van att ha korta. Eller hur ? men som sagt smaken är som baken, det är alltid kunden som får bestämma... =)


FÖRE


FÖRE


EFTER

Här har jag gjort dom helt naturella med någon liten dekoration som då är permanent.. hon kan alltså måla över detta utan att det går bort =)

Välkommen tillbaka madelenie , nästa gång ska vi göra riktigt fina naglar , i promise!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Jätte fint !! =)

2009-01-19 @ 16:15:04
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0