Maila mig för tidsbokning & info.





Mina underbara Läsare! Ni är klart bäst det vet ni va!!
Tack för alla fina kommentarer, och till Er som har lämnat kommentar med frågor får gärna maila mig dom också, annars blir det svårt att komma i kontakt med Er här iom att jag inte har ngn adress att skicka allting till.
Till alla därute som vil ha naglar, makeup eller hårförlänging var vänlig kontakta mig via mail och jag skickar prislista med mer information.

Hör av Dig!

Kontakt

Boka din tid redan idag!

Svara gärna på följande frågor när du kontaktar mig.

Skicka dina uppgifter via mail  så kontaktar jag Dig så fort jag kan.

Välkommen!


E-mail: [email protected]



Uppgifter

Namn:

Efternamn:

E-post adress:

Tel:

Önskad behandling och tid:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Btw de e synd att ja inte bor i sthlm, då skulle jag lätt kommit så skulle du fått hjälpa mig med mina naglar.. Helt otroligt fina bilder :)

2009-01-19 @ 22:00:02
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kostar hårförlägnig?

2009-01-20 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0