Marisel bjuder på dekorationer på sin födelsedag Idag!

Och så var man ett år äldre... IGEN! =)
Idag är det jobb som gäller,på ngt sätt ska jag försöka klämma in en liten paus så vi kan trycka i oss lite tårta som jag tar med till jobbet. GOTT!
Eftersom det är en speciell dag för mig idag så är jag extra snäll ochkommer att bjuda på dekorationer till naglarna, och vem vet..kanske ngt mer?
Man vet aldrig med mig =)

Här får ni alla en stor varm kram och tack för att kommentarer, ni som vill kontakta mig förmer info om naglar och priser kan gärna kasta mig ett mail på : [email protected]

KÄRLEK! och stort grattis til min lillerbror (dj Patuu) som oxå fyller år idag.
Love you!


Kommentarer
Postat av: Annelie Attar

Stort grattis igen och tack för idag!

2009-01-13 @ 17:59:55
Postat av: Nilufer

Du kanske vill bjuda mig !!? =)

GRATTIIIIIIIIS<3

hoppas allt är bra med dig

2009-01-13 @ 18:31:57
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Clara

Jätte duktig =)

2009-01-17 @ 15:05:15
URL: http://gatiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0