Hårfärg

Någon lämnade en fråga tyvärr är det anonymt men här kommer svaret.

FRÅGA : Vad är det för färg du har använt där på ditt riktiga hår?

Du menar alltså den färgen jag har nu? det är brunt, men detta färgade jag på jobbet, hos frissan alltså och hon blandade 3 olika färger,eller rättare sagt 3 olika bruna nyanser.
Men dock inte brunsvart, och inte svart heller då det blir bara jobbigt att ändra om jag skulle vilja göra det längre fram.
Ni vet, det bli lätt missfärgat när man färgar svart och vill ha ljust, dessutom sliter det något så otroligt på håret.
Man måste ju köra avfärgning. Not good, speciellt om man har gjort det ett par gånger innan.

Så, det är olika nyanser jag har i, men det blir ljusare för varje gång jag tvättar det (iom att jag har ljust under) nu är det inte lika mörkt längre,färgen har lagt sig nu och det ser naturligare ut..

jag ska försöka ta en bild senare.

Kram och hoppas att jag har varit till hjälp.
För fler frågor , lämna gärna spår efter dig här så gör jag mitt bästa för att svara på DIn fråga.

kramar / marisel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0