Kissable lips with homemade lip scrub *muaah*



Det är ingen idé att ha läppstift eller annat om läpparna är helt förstörda eller hur? det blir bara fult och läpparna förstörs ännu mer,därför är det så himla viktigt att man tar hand om sina läppar då och då.
Vi vet alla att det finns massvis med saker man kan köpa for dry lips, och lip scrubs kan kosta en del oxå,men oroa er inte...ni behöver inte slösa bort så mkt för att få kyssbara läppar,Jag ska visa er hur ni kan göra 2 enkla exfoliating scrub, super effektiv for dry lips,det hjälper att få bort lager av "död hud samtidigt som andra ingredienser får upp balansen and keep your lips smooth.



All you´ll need iz:

*SOCKER
*OLIV OLJA
--------------------------------
*SOCKER
*VASELINE
*LIPBALM


Allt du behöve göra är att kika på videoklippet nedan ;) Men jag måste varna igen, URSÄKTA så mkt
för dåligt ljud och ljus, men bättre blir det inte förrän jag införskaffar en bra kamera,bra belysning etc... but it is what it is ..sålänge ni ser och hör nånting iaf :D
Please SUBSRICE på min youtube channel, skicka mig requests, adda mig på facebook (Marisel Artisdtry)and help me out with ideas. I wanna know :D

THANK YOU and GOODLUCK!!!!

=D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0