Simple elegant hair updos by Marisel


Hair updos kommer att bli mitt nästa project,det är otroligt roligt och fått stor förfrågan om olika hairstyles och updos, så d har blivit dags att get really good at this. Så häromdagen vart jag inspirerad och lånade  mamitas huvud i nån timme and I got creative. Såhär blev det.


En FÖRE bild på hennes hår.


1. jag började med en DONUT updo, jag älskar den här uppsättningen, den e så enkell men man kan göra så mkt med den ändå, dekorera med blommor, tiara,fläta.. jaa u name it. ;)


2. vi körde med blommor eftersom det var min inspiration den dagen. OBS, alla dessa hairstyles e väldigt snabbt och slarvigt gjorda så ni vet :) vi ville hinna med massor på kort tid. but of course blir dom mkt bättre då dom görs NOGA ;)



1.sen blev det den här, oxå väldigt simpel men elegant


2.


3. and with some white flowers










1.utan dekoration

2.från sidan

3. with flower




Simple hair updo with flower (hennes hår är egentligen lite över axlarna men hon ville fortfarande att det skulle se rätt långt ut uppsatt...


1 big flower

2.


1. same updo but with different flowers


2.






HOPE U LIKE IT!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra Michelle

Du är jätte duktig marisnäll :)

Visste inte att du kunde göra sånadär avancerade uppsättningar. :)

Mucho kääärlek !

2010-08-17 @ 15:09:35
URL: http://sandramichellee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0