Testade the SPIN CURL!


INNAN jag färgade håret på Zändrita

EFTER-nyfärgat och klippt

Klart



MEN vi testademin nya produkt, den konstiga hårtorken SPIN CURL. Believe me,it was funny and weird.
Såhär såg d ut.

Delade upp håret men torkade hårbotten lite lätt innan.


Just like this :/ I know, weird right?


Och såhär vart det efter en stund, jag testade dock väldigt snabbt,egentlgien ska man ha produkter i,styla det sen och så ,låta d torka, men jag ville som sagt bara testa att Spin the curl som d stod. ...ah kul vare men vet itne riktigt om d blir exakt så som d står på förpackningen, allt beror väl på hårtyp och hur man delar in håret oxå.
Jag får testa den på mig nån dag. :) men lite såhär kan d se ut iaf..

;)


Kommentarer
Postat av: Jose Garcia

Fint hår du har :)

2010-08-05 @ 16:28:01
URL: http://ejercicios-bajar-peso.blogspot.com/
Postat av: paula

hur mkt tjänar du som makeup artist=

2010-08-05 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0