~*LUCKA 8*~Julkalender á la Marisel !!!MAKEUP VIDEO!!!

LUCKA 8

8 December 2010

 

Då har vi en ny lucka igen :D  and guess what,jag har äntligen en normal,snabbare TRÅDLÖS INTERNET!!! oooh my goodness vad jobbigt det har varit,därav har jag oxå fått slöa lite med videos. men nu så hörni, bjuder på en helt ny MAKEUP tips video! Kika får ni se

Jag säger bara såhär, har ni eyedust,pigment eyeshadows hemma som bara dammar för att ni inte vet hur ni ska använda dom... well NOW you have a chance to learn something!! Fram med penslarna, eyedusten and your face .. och kör igång. KLICKA PÅ PLAY VETT JA!!!!

 

 

 

Produkter jag använder i videon :

*MAKEUP STORE - eyedust Lounge

* H&M -eyedust gul/guld men den finns ej kvar ,the one Im using is from 2009 but any goldie color will do

*IsaDora - 18 MULBERRY BROWN

*MIST stockholm - Proffessional EYE SHADOW

*Lóreal - double ext. mascara

*H&M - eyeliner black

*H&M - Liquid eyeliner black

 

 

LYCKA TILL NU och vi ses på nästa lucka :D glöm inte att klicka på LIKE eller kommentera om ni gillar detta... Yaaay tack snälla!! NI E BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0