uploading video from the release party

Woow, ´this youtube is taking foreeeeeeever,Im trying to upload a short video that I did from the video release party...but goosh ...so sloooooooooow! I dunno why. oh well, cant do much but wait.
Men hörni, Som vanligt så ursäktar jag mig igen för dålig bild, är så besviken på min nya kamera, den tar grymma bilder BUT filming?? naah.. inge bra alls, det blir mörkt, suddigt,prickigt och jag vet itne vad mer...inte bra iaf, så jag fick göra den svartvit för att kunna se mer, annars såg man NADA! aja, så länge ni ser och hör liiite iaf så ni får en liten inblick på hur det var den dagen.
Super trevligt hade vi kan jag ju säga, det var litet och mysigt med nära och kära :) Ni har ju kanske redan sett bilderna som jag la upp igår. anyway kul kul...slutresultatet e här och vi är nöjda, now untill next proyect :D...som ska bli ÄNNU bättre (now im talking for myself) jag är en såndär som har svårt att bli 200% nöjd, jag tycker alltid att man kan göra bättre men så e vi nog dom flesta i guess, mer eller mindre. But naah Im glad.

Tack till alla för ett roligt och härligt samarbete - See ya´ll next time ;)

MUCH LOVE!!!


Nu e den äntligen klar, här får ni se lite hur det var på festen :D Enjoy  MUaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0