Super billig MAKEUP from e.l.f.

 

 

I VÄNTAN PÅ mina E.L.F Makeup items!!!

 


So this is what Im waiting for :) and I´m so super duper excited!!! Jag hörde om den här hemsidan för knappt en månad sedan och I swear, jag satt i timmar och bara kollade igenom HELA sortimentet dom har att erbjuda.

first of all, I just couldn´t believe att dom hade så mycket och sen PRISERNA, my goodness! Otroliga priser hörni, ... få se om vi säger såhär,  läppstift, concealer, ögonskugga,nagellack,mascara... makeup BRUSHES.. you name it... för endast 16 svenska riksdaler per st  :) :) :)  Oh yess, helt sant... då tänker ni säkert... men KVALITEN då? ..


Njaa, alltså helt ärligt så har jag personligen inte testat dom än, har däremot sett och hört mycket om dom och det  ska vara HELT OKEJ och Väldigt bra grejjer för priset man ändå betalar. .. så det ska bli intressant och se :)

MEN, det slutar inte där... Dom har dessutom andra collections som är något dyrare men inte alls DYRT, till exempel deras STUDIO makeup samling och MINERAL samling... det ska tydligen vara något bättre, kan tänka mig mer pigmenterade skuggor osv,more of proffesional products. :)  sen har dom makeup tools, borstar i väldigt billigt och lite dyrare också, det är dock inte äkta hår därfav lite billigare men kan absolut vara bra för det ändå :) vi ska testa, och det är perfekt till den som är en ANIMAL LOVER :) om jag inte minns fel så är inget djurtestat, so thats great.




Här kan ni se vad jag menar med dom olika  collections dom har och jag har markerat där dom billigaste produkterna finns :) jag har beställt nu här lite av allt möjligt, och det blev hela 19 produkter för under 400 kr .. allt från ögonskugga till makeup borstar. så we´ll seee.. det ska bli otroligt kul att göra en review på alla dessa produkter and most of all, se om dom är bra och om det är värt att köpa här. I promise I will use them, and tell you later on what I think!

Här har ni länken till hemsidan,kika själv så ska du få se,du kommer att fastna om du har KÄRLEK för MAKEUP haha : http://www.eyeslipsface.co.uk/shop.htm

OM det är någon som redan VET och har använt dessa produkter får ni SUPER gärna dela med er.

:) :) until then.... i´ll stay super excited ....:P

MUCH LOVE!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0