LOVE4NAILS inspirerade naglar :)



You know what? hade detta varit  JAG för 4 år sen hade jag aldrig gått runt såhär I guess. I know Im a color and nail,makeup freak BUT jag var annars väldigt neutral. Naturliga färger osv men nu hörni, nu har man fått riktig arbets skada och man experimenterar ALL the time, jag tröttnar fort och vill alltid ha nya naglar, ny hårfärg, ny look MEN ändå finns det alltid någon slags koppling till varje change man gör so anyway, jag kände för att fixa till naglarna denna gång och pausade makeupen för någon dag so I did this. Och eftersom jag är LAT ibland , orkar inte tänka så gick jag in på den här tjejens youtube kanal (jag har visat nailarts som hon gjort förr Hon är jätte duktig så jag vart inspirerad.

Jag ville göra något annorlunda, yet cool, yet very easy :P and I found this.



Det är jätte easy to do men kräver dock lite extra tålamod såklart. Det tar ju tid att torka osv men det är ju värt det I promise. So if you wanna do something fun but easy on your nails . . . do this och som ni kanske ser, jag bytte ut färgerna lite. Hon använder brunlila och grönt med guldglitter medans jag valde en mörk bas lillasvart och sen rosa and gold of course. det är bara att leka med färgerna.

Produkter jag använt är :


Det sista ni ser på bilden där det står NailArt är då speciellt till för nail art, vet dock inte vad domheter och jag minns knappt vart jag beställt det ifrån, men man kan hitta massa nail art produkter på nätet. det är upp till er hur ni vill ha

 

GOODLUCK NOW!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0